مواظب خودت باش يكي اينجادوست داره


nedaieshabnam

گاهی ، وقت خداحافظی از کسی
خواسته یا ناخواسته میگیم : « مواظب خودت باش ! »

مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه !

مواظب خودت باش یعنی برام مُهمی !

مواظب خودت باش یعنی نگرانتم !

... مواظب خودت باش یعنی دوستت دارم !

مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت !

مواظب خودت باش یعنی از الان دلم واست تنگ شده!

مواظب خودت باش یعنی... واقعاً مواظب خودت باش

 

 http://yasvahshi007.persiangig.com/image/5603498-lg.jpg



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت14:41---19 مهر 1391
سلام/چت چیه!!! ادمو معتاد میکنه/البته خودم چت کردنو بلد نیستم چون دوست نداشتم/یاعلی
پاسخ: اره حق با شماست!!! خيلي خوبه كه بلد نيستين انشاالله از اين به بعد هم ياد نگيريد.


محسن (تنهای شب)
ساعت15:07---14 مرداد 1391
ابجیه گلم ، منم مثل داداشت
چرا غصه میخوری ؟!


محسن (تنهای شب)
ساعت15:02---14 مرداد 1391
شعاع مهربانیت را
روز به روز زیادتر کن
آنقدر که روزی بتوانی
همه را در آن جای دهی
آن وقت تا خدا فاصله ای نیست...

سلام
مرسی که اومدین
منتظر اپ جدیدتون هستم


جامانده...
ساعت11:27---14 مرداد 1391
به رفتگر پنهانی پولی دادم

که کوچه ی تو را جارو نزنـــد !!

آخر من هنوز از گوشه و کنار آن

خاطراتم را جمع نکرده ام...


امیر مهدی بی نشان
ساعت12:39---13 مرداد 1391






سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااا م


سلاااااااااااااااااااام


سلااااااااااااااام


سلاااااااااام


سلاااااام


سلاااام


سلاام


سلام


.♥


.♥


..♥


...♥


....♥


.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌كنی


......♥......................♥...♥


..........♥.............♥............♥


..............♥.....♥...................♥


...................♥.....................♥


................♥......♥..............♥


..............♥.............♥....♥


.............♥


...........♥منتظرتم


.........♥


......♥


....♥




محسن(تنهاي شب)
ساعت6:36---13 مرداد 1391
سلام
پست زيبايي بود


ماریا
ساعت22:34---12 مرداد 1391
سلام جیــــــــــــــــــــــگر
عاشــــــــــــــــق قالبت شدم
کلا همه چیش عالیــــــــه
با تبادل لینــــــــــــــــک هم موافقم


saidnajafi
ساعت15:19---12 مرداد 1391
slm neda khanoom njm khaharetoon chan rooze nis negaran shodam fekkardam mariz shode
پاسخ:سلام سعيد جان من نجمه هستم من چند روز نمي تونم بيام نت شايد چندروز ديگه اومدم


جامانده...
ساعت11:51---12 مرداد 1391
لبخند بزن بدون انتظاری از دنیا،وبدان روزی آنقدر شرمنده خواهد شد که بجای پاسخ به لبخند هایت به تمام سازهایت خواهد رقصید...

sima
ساعت15:13---11 مرداد 1391
با پست دعا کنید به روزم حتما سر بزنید

محمد امین
ساعت11:43---11 مرداد 1391
سلام
وبت خیلی عالیه
بیشتر تلاش کن


طوطیا
ساعت18:44---9 مرداد 1391



سلام عزیزم

با پست های جدید توی وبلاگم در خدمتت هستم

حتما بهم سر بزن

منتظر حضور گرمتم




sima
ساعت21:55---8 مرداد 1391
لینک شدی عزیزم

sima
ساعت11:00---8 مرداد 1391
ندا جون ممنون بهم سر زدی
قالب وبت خیلی زیباست و عکسایی که رو مطالبت گذاشتی خیلی قشنگه موفق باشی گلم
منو با اسم ミ★ミ بیا تو آریایی ミ★ミ
بلینک و خبر بده بلینکمت


farzaneh
ساعت9:28---5 مرداد 1391
لبخند که می زنم پیدایم می کنی

باران می بارد، تو از کنارم می گذری

فریاد نمی کشم که بازگردی

می دانم امشب این آسمان تاب ماه را ندارد

لبخند می زنم،

فراموش می کنم..


آرین
ساعت15:49---3 مرداد 1391
خوش به حال کسی که تو بهش شبگی
مواظب خودت باش


farzaneh
ساعت15:11---3 مرداد 1391

@...............@..........@............@@@@@.........@< br /> @@..........@@......@.....@......@.........@......@..... @
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@....... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@...... ...@
@....@..@....@....@.........@...............@....@...... ...@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@...... ...@
@......@.......@....@.........@................@....@... ....@





مهرداد
ساعت14:09---2 مرداد 1391
تقدیم به کسی که هنوز هم
تکه ای از آسمان در چشمانش
جرعه ای از دریا در دستانش
و تجسمی زیبا از خاطره ها و ایثارهای سرخ
در معبد ارغوانی دلش، به یادگار مانده است...


محسن(تنهاي شب)
ساعت6:35---2 مرداد 1391
اگر ميخواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش، زيرا آن شادي اي كه ما به ديگران مي دهيم به دل ما برميگردد.

Rahman
ساعت11:25---1 مرداد 1391
عشق يـــعنی :
با وجود هـــــــزار دليل برای رفتــن ...
دنبال يه بهونه باشی ؛ واسه موندن ... !!!


farzaneh
ساعت9:00---1 مرداد 1391
هر که آید گوید:
گریه کن، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است
چند سالی است که من می گریم
در پی تسکینم
ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا
بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم


upam duste aziz


farzaneh
ساعت9:41---29 تير 1391
غریبه

نمیدانم

گنجشک ها که آنقدر شبیه همند
چطور همدیگر را میشناسند
و نمیدانم
چقدر شبیه من هست
که تو دیگر مرا نمیشناسی!


upam


دنیا
ساعت14:42---28 تير 1391
سلام دوست خوبم پس مواظب خودت باش

یاسر
ساعت19:23---26 تير 1391
نگی به وبلاگم سر نزد

یاسر
ساعت19:22---26 تير 1391
مطالب و همچنین وبلاگ خوبی داری باحال بود

الیا
ساعت12:20---26 تير 1391
__________ __&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
_________ _&&&________&&&&&&&
_&&__________&&&
_&&____________&&& عزیز مهربون آپم منتظر حضور گرمت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,| ساعت 15:49| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت